GOOGLE OGLAŠAVANJE

GOOGLE OGLASI

Kako funckioniše Google marketing?

Šta je to Google Ads?

Kako da vaša firma bude prva na Google pretrazi?

Predstavljamo vam uslugu vođenja Google kampanja koje
uključuju sve tipove Google oglašavanje i reklamiranje na YouTube-u.

Kao Google Partner, posedujemo veliko iskustvo u kreiranju Google kampanja, što garantuje da će budžet biti svrsishodno potrošen i da će kampanja dati rezultate. Uz adekvatan budžet možemo posebno efikasno segmentirati kampanju na više oglasa, prilagođenih različitim ciljnim grupama i tako obezbediti veću zaradu klijentu. Sa druge strane, sa loše optimizovanom kampanjom kompanija rizikuje da ostane neprimećena i ne proda proizvod čak i kada ima odličnu ponudu.

Naše dugogodišnje iskustvo i status Google partnera pomoći će da vaša kampanja ostvari istovremeno više rezultata:

  • Sa istim iznosom novca biće postignuto više prikaza oglasa koji su deo kampanje;
  • Veći broj kupaca koji reaguju na oglas će zaista kupiti proizvod kada im oglas i stranica deluju primamljivo i ubedljivo;
  • Vaša kompanija će na Google-u zauzeti pozicije ispred konkurencije za zadate ključne reči i biti na top pozicijama u pretragama;
  • Vremenom će na dobro optimizovanu stranicu dolaziti i kupci koji su je pronašli među rezultatima pretrage, a ne samo oni koju su kliknuli na oglas, što predstavlja besplatnu reklamu.

Istraživanje i analiza

Pre nego što započnemo sa oglašavanjem, potrebno je da suštinski razumemo ponudu, način rada, kratkoročni cilj i durogočnu viziju kompanije sa kojom sarađujemo. Samo tako je moguće otkriti na kojim ključnim rečima će se kampanje bazirati, a uz poseban akcenat na analizu konkurencije i tržišta, kako bismo kreirali što uspešnije oglase.

Strategija

Dok većina agencija primenjuje iste strategije za sve klijente, mi verujemo da treba prilagoditi strategiju prema svakom klijentu, što je kompleksnije, ali daje daleko bolje rezultate. Strategija se formira na osnovu ciljeva klijenta, karakteristika ciljne grupe i karakteristika same ponude.

Pored detaljnog demografskog ciljanja i ciljanja preko ključnih reči, posebnu pažnju posvećujemo analizi posete sajtu. Kroz uvid u ponašanje posetilaca na sajtu razvijamo remarketing strategiju, kako bismo kupcima pomogli da pronađu šta žele i završe kupovinu.

Podešavanje kampanje

Prva stavka prilikom postavljanja kampanja je kreiranje što bolje strukture oglasnih grupa prema relevatnim ključnim rečima, kao i negativnim ključnim rečima, za koje ne želimo biti vidljivi, kako novac oglašivača ne bi bio nenamenski trošen. Na taj način ostvarujemo bolji Quality Score i činimo da cena po kliku bude niža, kako bi za isti budžet ostvarili više konverzija.

Sledeći korak je kreiranje oglasa koji su osmišljenji i dizajnirani da privuku ciljne grupe na određenu landing stranicu, dok je svrha landing stranice da im približi proizvod ili uslugu i provede kroz postupak konverzije.

Optimizacija konverzija

Sam broj poseta na sajtu ne znači mnogo ako se saobraćaj ne pretvori u što veći procent ostvarenih konverzija, odnosno ukoliko posetioci ne kupe proizvod ili uslugu. Ispravna optimizacija landing strane i konverzija je suštinski najvažniji deo oglašavanja predstavlja temelj online poslovanja i nastupa.

Šta je to konverzija?

Google Konverzija

Konverzija je željena aktivnost krajnjeg korisnika. Može se odnositi na kupovinu (u slučaju internet prodavnice), poziv, preuzimanje promotivnog materijala, gledanje određenog video-snimka, itd.

Želite da pokrenete
kampanju?

Tipovi google kampanja


Google Search oglašavanje

Google oglasi (reklamiranje u Google pretrazi)

Dok se društvene mreže češće posećuju radi druženja i razonode, a nešto ređe radi pronalaženja proizvoda i usluga, korisnici internet pretraživača imaju konkretan cilj prilikom svake posete. Oni traže odgovore na pitanja, pronalaze rešenja za svoje potrebe i aktivno tragaju za proizvodima i uslugama. Sama činjenica da je svaka pretraga načinjena sa određenim ciljem čini Google najboljim i najzastupljenijim marketinškim kanalom za kompanije i pojedince koji nešto nude.

Google Search reklamiranje

Google oglasi se kreiraju na osnovu zadatih ključnih reči, pri čemu oglašivač na osnovu odabranih fraza učestvuje na aukciji, zajedno sa konkurentima koji se oglašavaju za istu ključnu reč. Svi oni žele da se njihov sajt pojavi kao rezultat pretrage za upit koji se licitira, i plaćaju Google-u za svaku posetu sajtu preko pretraživača. Google naplaćuje oglašivaču određeni iznos samo kada neko klikne na oglas i poseti sajt, a pozicija oglasa ne zavisi samo od cene po kliku (CPC), što manjim oglašivačima daje šansu da se takmiče sa kompanijama koje imaju veće budžete. Naime, pozicija oglasa formira se i na osnovu kvaliteta napisanog oglasa i optimizovanosti landing stranice, zbog čega je veoma važno da oglašivač ima dobar marketing i dobar web sajt, što su upravo usluge koje Smart Web pruža.

Google Display oglašavanje

Google Display oglašavanje

Svoje proizvode i usluge možete predstaviti potencijalnim kupcima i putem multimedijalnog oglašavanja.

Google Display oglašavanje

Google Display kampanje vam omogućavaju da doprete i do kupaca koji ne koriste pretraživače, već uglavnom posećuju sajtove i društvene mreže, a oglas može biti u vidu teksta, slike ili video banera. Pročitajte bilo koju vest na sajtovima poput Blica, B92 ili Kurira, i sa strane ili u samom vrhu sajta primetićete banere multimedijalnog sadržaja.

Bitno je napomenuti da je u Srbiji prosečna cena na hiljadu prikaza (CPM) 0.20$. U praksi bi to značilo da za 50$ oglašivač dobija 250.000 prikaza na raznim sajtovima, pri čemu će neki prikazi biti unikatni (prikazaće se samo jednom jednoj osobi), dok će drugima, zavisno od stepena njihovog interesovanja za temu, oglas biti prikazan više puta.

Google remarketing

Google Remarketing

Remarketing kampanja je najbolji način da korisnike koji su već bili na vašem sajtu, a nisu napravili konverziju, podstaknete na kupovinu i povećate procenat konverzije na vašem web sajtu ili internet prodavnici.

Google remarketing

Remarketing po izdvojenoj segmentaciji

Pored klasičnog remarketinga, postoji mogućnost setovanja kampanje po izvojenoj segmentaciji. To u praksi znači da će se potencijalnim klijentima prikazivati različite reklame u zavisnosti koje su stranice na sajtu posetili, da li su popunili formu ili skrolovali odredjeni procenat stranice.

Remarketing liste su nešto što je osnova kad je ovaj tip oglašavanja u pitanju. Liste se kreiraju sa ciljem da se odvoje kupci po segmentima i njihovim interesovanjima. Google dozvoljava čuvanje remarketing lista i do 540 dana što znači da ćete korisnike koji su bili na vašem sajtu prošle godine, na jednostavan način obavestiti da su u toku akcije baš za proizvode koji su njima interesantni.

Youtube oglasavanje

Youtube reklamiranje

Google Ads platforma za oglašavanje omogućava vam da se oglašavate i na Youtube-u, čiji je vlasnik takođe Google. Tehnički gledano, Youtube je samo jedan od sajtova u Google pretraživačkoj mreži, ali moramo uzeti u obzir da je to treća najposećenija web lokacija na internetu, odmah posle Google-a i Facebook-a.

Youtube oglasavanje

Korisnici gledaju više od milijardu sati Youtube videa na dnevnom nivou. Iz tih razloga, Youtube kao marketinški kanal pruža mnogo mogućnosti da proizvod ili usluga stignu do potencijalnog kupca.

Zbog svoje prirode, YouTube prikazuje samo video reklame, koje traju od nekoliko sekundi do više minuta, pri čemu se neke mogu preskočiti, a neke ne. Velika prednost YouTube makretinga je to što u većini slučajeva kupac ne plaća reklamu koja je preskočena, odnosno oglašivač ulazi u interakciju samo sa osobama koje oglas zaista zanima.

YouTube reklamiranje zahteva visok nivo video produkcije, bilo da su u pitanju animacije ili sadržaj sniman kamerom, a oba tipa videa produciraju se u Smart Web-u.

Smart Web Google paketi

Koliko košta vodjenje Google kampanje?


  • Istraživanje i analiza ključnih reči

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

    Standard

    Google Paket

    Premium

    Google Paket

  • Podešavanje Dynamic Google Search kampanja

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Podešavanje Google Search kampanja

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Podešavanje Google Display kampanja

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Podešavanje Youtube kampanja

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Postavljanje i optimizacija makro i mikro konverzija

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Kreiranje i optimizacija Landing stranica

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Definisanje i kreiranje custom metrika

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Segmentacija publike

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • A/B testiranje

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Strukturiranje prodajnog levka

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Remarketing

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Remarketing po izdvojenoj segmentaciji

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Dinamički remarketing

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Monitoring kampanja

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

  • Mesečni izveštaj

    Lorem ipsum dolor sit amet consectetur adipi sic ingad ipi sic inga dip isicing adipisicingadi pisicing ad ip isici nga dipi sicingadi pisicing elit. Sint, iste.

    200 €

    400 €

Google Partner

SmartWeb d.o.o. je Google partner

Pogledajte video o Google oglašavanju

Želite da pokrenete kampanju danas?

Google Expert

Nismo vam odgovorili na sva pitanja? Postavite pitanje Google expertu:

Postavite pitanje

Naši klijenti

Izdvojili smo za vas na ovu temu:


30

Dec

Iako Google Ads, na osnovu koga se umnogome određuje Google pozicija, funkcioniše po aukcijskom principu, to nije klasična aukcija. Da je to slučaj, tada bi onaj ko je ponudio najviše uvek bio na prvoj poziciji, zatim onaj koji je imao drugu najbolju ponudu, i tako dalje. Međutim, to nije slučaj.

24

Dec

Google Ads danas je najzastupljeniji vid oglašavanja. Kompanije troše više na digitalno oglašavanje nego na sve tradicionalne metode zajedno, pri čemu Google "drži" oko 80% tržišta oglašavanja koje je bazirano na pretragama. Razlog popularnosti leži u tome što je Google Ads platforma u toj meri dobro osmišljena, transparentna i nagrađuje uložen trud, da se ulaganje u Google može smatrati direktnom investicijom.

16

Aug

Istraživanja pokazuju da reklamiranje unutar aplikacija i igara povećava direktan prihod od reklamiranja za čak 41%. Prihodi od relamiranja putem aplikacija porasli su 80% u periodu 2016-2018. i sada iznose preko 150 milijardi dolara godišnje.


POŠALJITE ZAHTEV POZOVITE NAS