ГООГЛЕ ОГЛАШАВАЊЕ

ГООГЛЕ ОГЛАСИ

Како фунцкионише Гоогле маркетинг?

Шта је то Гоогле Адс?

Како да ваша фирма буде прва на Гоогле претрази?

Представљамо вам услугу вођења Гоогле кампања које
укључују све типове Гоогле оглашавање и рекламирање на YоуТубе-у.

Kao Гоогле Партнер, поседујемо велико искуство у креирању Гоогле кампања, што гарантује да ће буџет бити сврсисходно потрошен и да ће кампања дати резултате. Уз адекватан буџет можемо посебно ефикасно сегментирати кампању на више огласа, прилагођених различитим циљним групама и тако обезбедити већу зараду клијенту. Са друге стране, са лоше оптимизованом кампањом компанија ризикује да остане непримећена и не прода производ чак и када има одличну понуду.

Наше дугогодишње искуство и статус Гоогле партнера помоћи ће да ваша кампања оствари истовремено више резултата:

  • Са истим износом новца биће постигнуто више приказа огласа који су део кампање;
  • Већи број купаца који реагују на оглас ће заиста купити производ када им оглас и страница делују примамљиво и убедљиво;
  • Ваша компанија ће на Гоогле-у заузети позиције испред конкуренције за задате кључне речи и бити на топ позицијама у претрагама;
  • Временом ће на добро оптимизовану страницу долазити и купци који су је пронашли међу резултатима претраге, а не само они коју су кликнули на оглас, што представља бесплатну рекламу.

Истраживање и анализа

Пре него што започнемо са оглашавањем, потребно је да суштински разумемо понуду, начин рада, краткорочни циљ и дурогочну визију компаније са којом сарађујемо. Само тако је могуће открити на којим кључним речима ће се кампање базирати, а уз посебан акценат на анализу конкуренције и тржишта, како бисмо креирали што успешније огласе.

Стратегија

Док већина агенција примењује исте стратегије за све клијенте, ми верујемо да треба прилагодити стратегију према сваком клијенту, што је комплексније, али даје далеко боље резултате. Стратегија се формира на основу циљева клијента, карактеристика циљне групе и карактеристика саме понуде.

Поред детаљног демографског циљања и циљања преко кључних речи, посебну пажњу посвећујемо анализи посете сајту. Кроз увид у понашање посетилаца на сајту развијамо ремаркетинг стратегију, како бисмо купцима помогли да пронађу шта желе и заврше куповину.

Подешавање кампање

Прва ставка приликом постављања кампања је креирање што боље структуре огласних група према релеватним кључним речима, као и негативним кључним речима, за које не желимо бити видљиви, како новац оглашивача не би био ненаменски трошен. На тај начин остварујемо бољи Qуалитy Сцоре и чинимо да цена по клику буде нижа, како би за исти буџет остварили више конверзија.

Следећи корак је креирање огласа који су осмишљењи и дизајнирани да привуку циљне групе на одређену ландинг страницу, док је сврха ландинг странице да им приближи производ или услугу и проведе кроз поступак конверзије.

Оптимизација конверзија

Сам број посета на сајту не значи много ако се саобраћај не претвори у што већи процент остварених конверзија, односно уколико посетиоци не купе производ или услугу. Исправна оптимизација ландинг стране и конверзија је суштински најважнији део оглашавања представља темељ онлине пословања и наступа.

Шта је то конверзија?

Google Konverzija

Конверзија је жељена активност крајњег корисника. Може се односити на куповину (у случају интернет продавнице), позив, преузимање промотивног материјала, гледање одређеног видео-снимка, итд.

Желите да покренете
кампању?

Типови гоогле кампања


Google Search oglašavanje

Гоогле огласи (рекламирање у Гоогле претрази)

Док се друштвене мреже чешће посећују ради дружења и разоноде, а нешто ређе ради проналажења производа и услуга, корисници интернет претраживача имају конкретан циљ приликом сваке посете. Они траже одговоре на питања, проналазе решења за своје потребе и активно трагају за производима и услугама. Сама чињеница да је свака претрага начињена са одређеним циљем чини Гоогле најбољим и најзаступљенијим маркетиншким каналом за компаније и појединце који нешто нуде.

Google Search reklamiranje

Гоогле огласи се креирају на основу задатих кључних речи, при чему оглашивач на основу одабраних фраза учествује на аукцији, заједно са конкурентима који се оглашавају за исту кључну реч. Сви они желе да се њихов сајт појави као резултат претраге за упит који се лицитира, и плаћају Гоогле-у за сваку посету сајту преко претраживача. Гоогле наплаћује оглашивачу одређени износ само када неко кликне на оглас и посети сајт, а позиција огласа не зависи само од цене по клику (ЦПЦ), што мањим оглашивачима даје шансу да се такмиче са компанијама које имају веће буџете. Наиме, позиција огласа формира се и на основу квалитета написаног огласа и оптимизованости ландинг странице, због чега је веома важно да оглашивач има добар маркетинг и добар wеб сајт, што су управо услуге које Смарт Wеб пружа.

Google Display oglašavanje

Гоогле Дисплаy оглашавање

Своје производе и услуге можете представити потенцијалним купцима и путем мултимедијалног оглашавања.

Google Display oglašavanje

Гоогле Дисплаy кампање вам омогућавају да допрете и до купаца који не користе претраживаче, већ углавном посећују сајтове и друштвене мреже, а оглас може бити у виду текста, слике или видео банера. Прочитајте било коју вест на сајтовима попут Блица, Б92 или Курира, и са стране или у самом врху сајта приметићете банере мултимедијалног садржаја.

Битно је напоменути да је у Србији просечна цена на хиљаду приказа (ЦПМ) 0.20$. У пракси би то значило да за 50$ оглашивач добија 250.000 приказа на разним сајтовима, при чему ће неки прикази бити уникатни (приказаће се само једном једној особи), док ће другима, зависно од степена њиховог интересовања за тему, оглас бити приказан више пута.

Google remarketing

Гоогле Ремаркетинг

Ремаркетинг кампања је најбољи начин да кориснике који су већ били на вашем сајту, а нису направили конверзију, подстакнете на куповину и повећате проценат конверзије на вашем wеб сајту или интернет продавници.

Google remarketing

Ремаркетинг по издвојеној сегментацији

Поред класичног ремаркетинга, постоји могућност сетовања кампање по извојеној сегментацији. То у пракси значи да ће се потенцијалним клијентима приказивати различите рекламе у зависности које су странице на сајту посетили, да ли су попунили форму или скроловали одређени проценат странице.

Ремаркетинг листе су нешто што је основа кад је овај тип оглашавања у питању. Листе се креирају са циљем да се одвоје купци по сегментима и њиховим интересовањима. Гоогле дозвољава чување ремаркетинг листа и до 540 дана што значи да ћете кориснике који су били на вашем сајту прошле године, на једноставан начин обавестити да су у току акције баш за производе који су њима интересантни.

Youtube oglasavanje

Yоутубе рекламирање

Гоогле Адс платформа за оглашавање омогућава вам да се оглашавате и на Yоутубе-у, чији је власник такође Гоогле. Технички гледано, Yоутубе је само један од сајтова у Гоогле претраживачкој мрежи, али морамо узети у обзир да је то трећа најпосећенија wеб локација на интернету, одмах после Гоогле-а и Фацебоок-а.

Youtube oglasavanje

Корисници гледају више од милијарду сати Yоутубе видеа на дневном нивоу. Из тих разлога, Yоутубе као маркетиншки канал пружа много могућности да производ или услуга стигну до потенцијалног купца.

Због своје природе, YоуТубе приказује само видео рекламе, које трају од неколико секунди до више минута, при чему се неке могу прескочити, а неке не. Велика предност YоуТубе макретинга је то што у већини случајева купац не плаћа рекламу која је прескочена, односно оглашивач улази у интеракцију само са особама које оглас заиста занима.

YоуТубе рекламирање захтева висок ниво видео продукције, било да су у питању анимације или садржај сниман камером, а оба типа видеа продуцирају се у Смарт Wеб-у.

Смарт Wеб Гоогле пакети

Колико кошта вођење Гоогле кампање?


  • Истраживање и анализа кључних речи

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

    Стандард

    Гоогле Пакет

    Премиум

    Гоогле Пакет

  • Подешавање Дyнамиц Гоогле Сеарцх кампања

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Подешавање Гоогле Сеарцх кампања

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Подешавање Гоогле Дисплаy кампања

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Подешавање Yоутубе кампања

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Постављање и оптимизација макро и микро конверзија

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Креирање и оптимизација Ландинг страница

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Дефинисање и креирање цустом метрика

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Сегментација публике

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • А/Б тестирање

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Структурирање продајног левка

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Ремаркетинг

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Ремаркетинг по издвојеној сегментацији

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Динамички ремаркетинг

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Мониторинг кампања

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

  • Месечни извештај

    Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.

    од 200 €

    од 400 €

Google Partner

СмартWеб д.о.о. је Гоогле партнер

Погледајте видео о Гоогле оглашавању

Желите да покренете кампању данас?

Google Expert

Нисмо вам одговорили на сва питања? Поставите питање Гоогле експерту:

Поставите питање

Наши клијенти

Издвојили смо за вас на ову тему:


30

Dec

Iako Google Ads, na osnovu koga se umnogome određuje Google pozicija, funkcioniše po aukcijskom principu, to nije klasična aukcija. Da je to slučaj, tada bi onaj ko je ponudio najviše uvek bio na prvoj poziciji, zatim onaj koji je imao drugu najbolju ponudu, i tako dalje. Međutim, to nije slučaj.

24

Dec

Google Ads danas je najzastupljeniji vid oglašavanja. Kompanije troše više na digitalno oglašavanje nego na sve tradicionalne metode zajedno, pri čemu Google "drži" oko 80% tržišta oglašavanja koje je bazirano na pretragama. Razlog popularnosti leži u tome što je Google Ads platforma u toj meri dobro osmišljena, transparentna i nagrađuje uložen trud, da se ulaganje u Google može smatrati direktnom investicijom.

16

Aug

Istraživanja pokazuju da reklamiranje unutar aplikacija i igara povećava direktan prihod od reklamiranja za čak 41%. Prihodi od relamiranja putem aplikacija porasli su 80% u periodu 2016-2018. i sada iznose preko 150 milijardi dolara godišnje.


ПОШАЉИТЕ ЗАХТЕВ ПОЗОВИТЕ НАС
tale