Пре него што започнемо са оглашавањем, потребно је да суштински разумемо понуду, начин рада, краткорочни циљ и дурогочну визију компаније са којом сарађујемо. Само тако је могуће открити на којим кључним речима ће се кампање базирати, а уз посебан акценат на анализу конкуренције и тржишта, како бисмо креирали што успешније огласе.
Док већина агенција примењује исте стратегије за све клијенте, ми верујемо да треба прилагодити стратегију према сваком клијенту, што је комплексније, али даје далеко боље резултате. Стратегија се формира на основу циљева клијента, карактеристика циљне групе и карактеристика саме понуде.
Поред детаљног демографског циљања и циљања преко кључних речи, посебну пажњу посвећујемо анализи посете сајту. Кроз увид у понашање посетилаца на сајту развијамо ремаркетинг стратегију, како бисмо купцима помогли да пронађу шта желе и заврше куповину.
Прва ставка приликом постављања кампања је креирање што боље структуре огласних група према релеватним кључним речима, као и негативним кључним речима, за које не желимо бити видљиви, како новац оглашивача не би био ненаменски трошен. На тај начин остварујемо бољи Qуалитy Сцоре и чинимо да цена по клику буде нижа, како би за исти буџет остварили више конверзија.
Следећи корак је креирање огласа који су осмишљењи и дизајнирани да привуку циљне групе на одређену ландинг страницу, док је сврха ландинг странице да им приближи производ или услугу и проведе кроз поступак конверзије.
Сам број посета на сајту не значи много ако се саобраћај не претвори у што већи процент остварених конверзија, односно уколико посетиоци не купе производ или услугу. Исправна оптимизација ландинг стране и конверзија је суштински најважнији део оглашавања представља темељ онлине пословања и наступа.
Конверзија је жељена активност крајњег корисника. Може се односити на куповину (у случају интернет продавнице), позив, преузимање промотивног материјала, гледање одређеног видео-снимка, итд.
Док се друштвене мреже чешће посећују ради дружења и разоноде, а нешто ређе ради проналажења производа и услуга, корисници интернет претраживача имају конкретан циљ приликом сваке посете. Они траже одговоре на питања, проналазе решења за своје потребе и активно трагају за производима и услугама. Сама чињеница да је свака претрага начињена са одређеним циљем чини Гоогле најбољим и најзаступљенијим маркетиншким каналом за компаније и појединце који нешто нуде.
Гоогле огласи се креирају на основу задатих кључних речи, при чему оглашивач на основу одабраних фраза учествује на аукцији, заједно са конкурентима који се оглашавају за исту кључну реч. Сви они желе да се њихов сајт појави као резултат претраге за упит који се лицитира, и плаћају Гоогле-у за сваку посету сајту преко претраживача. Гоогле наплаћује оглашивачу одређени износ само када неко кликне на оглас и посети сајт, а позиција огласа не зависи само од цене по клику (ЦПЦ), што мањим оглашивачима даје шансу да се такмиче са компанијама које имају веће буџете. Наиме, позиција огласа формира се и на основу квалитета написаног огласа и оптимизованости ландинг странице, због чега је веома важно да оглашивач има добар маркетинг и добар wеб сајт, што су управо услуге које Смарт Wеб пружа.
Своје производе и услуге можете представити потенцијалним купцима и путем мултимедијалног оглашавања.
Гоогле Дисплаy кампање вам омогућавају да допрете и до купаца који не користе претраживаче, већ углавном посећују сајтове и друштвене мреже, а оглас може бити у виду текста, слике или видео банера. Прочитајте било коју вест на сајтовима попут Блица, Б92 или Курира, и са стране или у самом врху сајта приметићете банере мултимедијалног садржаја.
Битно је напоменути да је у Србији просечна цена на хиљаду приказа (ЦПМ) 0.20$. У пракси би то значило да за 50$ оглашивач добија 250.000 приказа на разним сајтовима, при чему ће неки прикази бити уникатни (приказаће се само једном једној особи), док ће другима, зависно од степена њиховог интересовања за тему, оглас бити приказан више пута.
Ремаркетинг кампања је најбољи начин да кориснике који су већ били на вашем сајту, а нису направили конверзију, подстакнете на куповину и повећате проценат конверзије на вашем wеб сајту или интернет продавници.
Ремаркетинг по издвојеној сегментацији
Поред класичног ремаркетинга, постоји могућност сетовања кампање по извојеној сегментацији. То у пракси значи да ће се потенцијалним клијентима приказивати различите рекламе у зависности које су странице на сајту посетили, да ли су попунили форму или скроловали одређени проценат странице.
Ремаркетинг листе су нешто што је основа кад је овај тип оглашавања у питању. Листе се креирају са циљем да се одвоје купци по сегментима и њиховим интересовањима. Гоогле дозвољава чување ремаркетинг листа и до 540 дана што значи да ћете кориснике који су били на вашем сајту прошле године, на једноставан начин обавестити да су у току акције баш за производе који су њима интересантни.
Гоогле Адс платформа за оглашавање омогућава вам да се оглашавате и на Yоутубе-у, чији је власник такође Гоогле. Технички гледано, Yоутубе је само један од сајтова у Гоогле претраживачкој мрежи, али морамо узети у обзир да је то трећа најпосећенија wеб локација на интернету, одмах после Гоогле-а и Фацебоок-а.
Корисници гледају више од милијарду сати Yоутубе видеа на дневном нивоу. Из тих разлога, Yоутубе као маркетиншки канал пружа много могућности да производ или услуга стигну до потенцијалног купца.
Због своје природе, YоуТубе приказује само видео рекламе, које трају од неколико секунди до више минута, при чему се неке могу прескочити, а неке не. Велика предност YоуТубе макретинга је то што у већини случајева купац не плаћа рекламу која је прескочена, односно оглашивач улази у интеракцију само са особама које оглас заиста занима.
YоуТубе рекламирање захтева висок ниво видео продукције, било да су у питању анимације или садржај сниман камером, а оба типа видеа продуцирају се у Смарт Wеб-у.
Колико кошта вођење Гоогле кампање?
Истраживање и анализа кључних речи
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Гоогле Пакет
Гоогле Пакет
Подешавање Дyнамиц Гоогле Сеарцх кампања
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Подешавање Гоогле Сеарцх кампања
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Подешавање Гоогле Дисплаy кампања
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Подешавање Yоутубе кампања
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Постављање и оптимизација макро и микро конверзија
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Креирање и оптимизација Ландинг страница
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Дефинисање и креирање цустом метрика
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Сегментација публике
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
А/Б тестирање
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Структурирање продајног левка
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Ремаркетинг
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Ремаркетинг по издвојеној сегментацији
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Динамички ремаркетинг
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Мониторинг кампања
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Месечни извештај
Лорем ипсум долор сит амет цонсецтетур адипи сиц ингад ипи сиц инга дип исицинг адиписицингади писицинг ад ип исици нга дипи сицингади писицинг елит. Синт, исте.
Одговорили смо на сва питања
Оглашавање преко Гоогле Адс платформе је несумњиво најпожељнији и најисплатљивији облик оглашавања за било коју компанију. Суштина је у томе да се компанија оглашава на Гоогле претраживачу само за кључне речи који се тичу њеног домена рада, односно да циља само особе које одређена тема или група производа интересује. Ефекат сваке кампање је могуће прецизно измерити и увидети да ли су потребне корекције, тако да је немогуће "бацити новац" на рекламу, што код је код других маркетиншких платформи чест случај.
Конверзија је жељена активност крајњег корисника. Може се односити на куповину (у случају интернет продавнице), позив, преузимање промотивног материјала, гледање одређеног видео-снимка, итд.
На ово питање не постоји конкретан одговор. То зависи од клијента и његових могућности. Не постоји минимум који се мора утрошити и оглашивач има потпуну контролу над буџетом - свака реклама се може паузирати или јој се може променити буџет. У пракси то значи да Гоогле потроши тачно онолико колико оглашивач дозволи, односно подеси.
Постоји више начина, при чему оглашивач сам бира метод за сваки оглас. Један од најчешћих је обрачунавање цене по клику (ЦПЦ). То значи да се одређен износ, који се углавном мери у центима, наплаћује сваки пут када неко кликне на оглас и посети сајт.
Други начин је наплаћивање на хиљаду приказа, што је најчешћи и најбољи начин за јачање бренда. Такође, постоји и опција наплаћивања само по конверзији, односно куповини производа или послатог упита. Оглашивач одређује шта у сваком конкретном случају представља конверзију.
Не! Гоогле Адс платформа омогућава рекламирање у виду банера или видео садржаја на Yоутубе-у, Гмаил-у, као и на милионима партнерских сајтова. Сви угледни сајтови су Гоогле партнери, јер је то у њиховом интересу, због чега ће се Гоогле оглас појавити на 95% најпосећенијих сајтова.
30
DecNikola Milanović
Iako Google Ads, na osnovu koga se umnogome određuje Google pozicija, funkcioniše po aukcijskom principu, to nije klasična aukcija. Da je to slučaj, tada bi onaj ko je ponudio najviše uvek bio na prvoj poziciji, zatim onaj koji je imao drugu najbolju ponudu, i tako dalje. Međutim, to nije slučaj.
24
DecNikola Milanović
Google Ads danas je najzastupljeniji vid oglašavanja. Kompanije troše više na digitalno oglašavanje nego na sve tradicionalne metode zajedno, pri čemu Google "drži" oko 80% tržišta oglašavanja koje je bazirano na pretragama. Razlog popularnosti leži u tome što je Google Ads platforma u toj meri dobro osmišljena, transparentna i nagrađuje uložen trud, da se ulaganje u Google može smatrati direktnom investicijom.
16
Aug
Istraživanja pokazuju da reklamiranje unutar aplikacija i igara povećava direktan prihod od reklamiranja za čak 41%. Prihodi od relamiranja putem aplikacija porasli su 80% u periodu 2016-2018. i sada iznose preko 150 milijardi dolara godišnje.