Pandora Logo

Studija slučaja:
Globalna
transformacija
e-trgovine

mobilni-pandora

Pandora, globalni brend nakita, suočila se sa potrebom za digitalnom transformacijom kako bi unapredila svoje prisustvo na više međunarodnih tržišta.

Kroz optimizaciju e-commerce platforme, integraciju ključnih sistema kao što su CRM i ERP, i korišćenje naprednih funkcionalnosti Magento platforme, omogućeno je značajno poboljšanje poslovnih operacija i korisničkog iskustva.

Izazovi i Zahtevi

mobilni-pandora

Globalna ekspanzija Pandore

koja je zahtevala platformu sposobnu da odgovori na raznolika očekivanja potrošača i uskladi se sa regulatornim zahtevima na različitim tržištima.

Optimizacija e-commerce platforme

Integracija ključnih sistema kao što su CRM i ERP, uz korišćenje naprednih funkcionalnosti Magento platforme, omogućila je značajna poboljšanja u poslovnim operacijama i korisničkom iskustvu.

Rešenja Rešenja
Pandora

Transformacija e-commerce platforme donela je značajne rezultate

  • 35 %

    Povećana brzina sajta

  • 70 %

    Brža isporuka

  • 25 %

    Rast organskog saobraćaja

Rezultati:
  • Uspešno lansiranje

    na više međunarodnih tržišta sa doslednim brend iskustvom.

  • Povećana angažovanost kupaca

    i lojalnost kroz personalizovane kampanje zahvaljujući Salesforce CRM integraciji.

  • Poboljšana operativna efikasnost

    i upravljanje zalihama zahvaljujući besprekornoj ERP integraciji.

  • Optimizovana obrada narudžbina

    i logistika kroz Shipper order management sistem, uz podršku više kurirskih službi na različitim tržištima.

  • Kreirana platforma spremna za budućnost

    koja omogućava lako upravljanje više lokacija, obogaćeno korisničko iskustvo i poboljšane sigurnosne mere.

  • Očuvanje i unapređenje SEO pozicija

    na tržištima gde je sajt već postojao, bez gubitka organskog saobraćaja.

Pandora Shop
Zaključak

Projekat digitalne transformacije za Pandoru pokazuje kako pravilno korišćenje tehnologije i integracija ključnih sistema može omogućiti globalni rast i unapređenje korisničkog iskustva.

Ova studija slučaja ističe kako se e-commerce operacije mogu optimizovati za širenje na međunarodna tržišta, pružajući brendu dugoročnu stabilnost i fleksibilnost za dalji razvoj.

Posetite sajt