Maksimalna sinhronizacija sa partnerima za Magento 2 prodavnice
07 Nov 2022
Najveći izazov prilikom kreiranja naprednih web prodavnica, koje artikle u svojoj ponudi dobavljaju iz više kanala, jeste sinhronizacija sa lagerom dobavljača. Ako su promene na lageru dobavljača prikazane u realnom vremenu, prodavnica će biti uspešnija od konkurencije kod koje sinhronizacija kasni ili nije kompletna, budući da će artikal biti ranije u ponudi. Jednako je važno da artikli koji su postali nedostupni kod dobavljača odmah budu uklonjeni i iz web shop-a, jer kupac koji u dva ili tri navrata pokuša da naruči proizvod, samo da bi mu bilo javljeno da nije dostupan svakako više neće kupovati u toj prodavnici.
Nakon uspešnog povezivanja sa lagerom dobavljača, dodatni izazov prilikom kreiranja web prodavnica je određivanje načina na koji će detalji o proizvodu, navedeni kod dobavljača, biti prikazani u web prodavnici. Različiti dobavljači mogu prikazivati različite specifikacije istih proizvoda, i tada se postavlja pitanje koje specifikacije preuzimati i na koji način, tako da se ne naruši konzistentan prikaz proizvoda u prodavnici. Sa druge strane, ako dobavljač uredno objavljuje specifikacije i ima definisane vrednosti osnovnih opcija (na primer, košulja može biti dugih rukava, kratkih rukava, strukirana ili nestrukirana), vredi i u web prodavnici postaviti filtere za te opcije. U idealnoj varijanti, sa sajta proizvođača biće preuzeti svi podaci i svi podaci biće struktuirani tako da kupac može da kreira pametne pretrage, a da se pritom ništa ne unosi ručno sa strane zaposlenih web prodavnice.
Upravo je to slučaj sa novom web prodavnicom koju smo razvili za kompaniju Optilux, koja 100% usklađuje ponudu sa lagerima ključnih dobavljača, bez ijednog propuštenog podatka.
Web shop optilux.rs nudi firmama personalizovani reklamni materijal i personalizovane poklone za poslovne partnere, od klasičnih hemijskih olovaka pa sve do kvalitetnih kofera i pametnih satova, a snabdevači su internacionalne kompanije, između ostalih Promobox. Web shop optilux.rs zasnovan je na Magento 2 e-commerce platformi, koja je naša preporuka za sve prodavce koji planiraju da imaju veliki broj artikala u ponudi, a Optilux je počeo rad sa nešto preko 1000 artikala.
Za Optilux je ključno da potencijalnim kupcima uvek pruži realne podatke o dostupnosti artikala, jer kada su u pitanju promotivni artikli, narudžbine mogu biti veoma velike, često hiljade olovaka odjednom. Zbog toga se ne sme dogoditi da se dozvoli naručivanje količine koju dobavljač trenutno ne može da obezbedi, nešto što u većini drugih branši, gde se roba najčešće prodaje komad po komad, nije problem.
Povezivanje Optilux web prodavnice sa lagerom dobavljača obavljeno je implementacijom API-ja koji je Smart Web razvio po specifikacijama individualnih dobavljača. API omogućava povlačenje svih podataka o proizvodima, količini proizvoda na lageru, čak i o akcijama. Naravno, sama implementacija API-ja uvek je izazov, i potrebno je posebno pažljivo testiranje pre nego što se bilo koja prodavnica ovog tipa lansira. Ako sada posetite we prodavnicu optilux.rs, možete videti da svaku grupu proizvoda možete filtrirati po boji, ceni i brendu. Sajt će u realnom vremenu ukloniti recimo zelene šolje određenog tipa iz ponude, dok će ostaviti sve druge, i vratiti ih u ponudu možda već sutra, čim registruje da su zelene šolje ponovo na lageru dobavljača. Kod ovakve vrste sinhronizacije sa dobavljačem, prodavac nikada ne mora da brine o tome šta se nalazi u ponudi snabdevača što bi morao da uvrsti na svoj sajt, jer se ponuda konstantno apdejtuje i širi zahvaljujući API-ju, bez obzira da li obuhvata 1000, 10.000 ili čak 100.000 proizvoda. Ovako visok nivo automatizacije omogućava prodavcima da se fokusiraju na marketing, dostavu, interni razvoj firme i druge zadatke, dok samog posla na sajtu ima veoma malo, a šanse da dođe do problema na sajtu su gotovo nepostojeće.