4 KORAKA DO JAKE E-COMMERCE STRATEGIJE
20 May 2020
Izolacija usled virusa COVID-19 primorala je preduzetnike da počnu da razmišljaju o kreiranju e-commerce rešenja i pridruživanju mreži digitalnog poslovanja. Mala i srednja preduzeća na taj način mogu da održe prihode u ovakvim nemilim situacijama, i da ostanu aktivni tamo gde su i njihovi kupci veoma aktivne trošadžije.
E-commerce beleži konstantan rast već neko vreme. Sudeći prema istraživanjima i procenama, online prodaja činiće više od 22% globalne prodaje do 2023. godine, a već u 2020. imamo rast od 14% u odnosu na 2019. godinu. Iako su ovi brojevi daleko od dominantnih rezultata u odnosu na offline prodaju, vidi se ozbiljna progresija, a najviše u promeni ponašanja kupaca koji sve više shvataju pristupačnost, bezbednost i benefite online kupovine.
Ukoliko ste među onima koji nisu u prošlosti ozbiljno shvatili prednosti online poslovanja i ulaganja u kreiranje internet prodavnice, možda je sada pravo vreme za to. Ako želite da maksimizujete potencijal digitalne prodaje i sveprisutnosti brenda, u tome vam može pomoći digitalni marketing. Šta vredi super online prodavnica ako je jedina njena reklama bilbord izvan grada?
ZAŠTO JE VAŽNO BITI ONLINE
IZRADA E-COMMERCE REŠENJA
Kreiranje nove online prodavnice „od nule“ možda će delovati zastrašujuće na početku, ali ukoliko budete imali agencijsku podršku i pratili sve korake koje vam savetuju konsultanti, dobra struktura online prodavnice, odličan nastup na društvenim mrežama i konverzije neće izostati.
Izvor: www.socialmediatoday.com
Photos: Shutterstock / Smart Web Design