Banovo Logo

Studija slučaja:
Banovo Brdo Residences
Uspeh sa Google oglasima

mobilni-pandora

Banovo Brdo Residences – Autentično arhitektonsko rešenje koje nudi luksuzan ambijent i prostrane zelene površine (23.000 m²).

Pored stambenih jedinica, kompleks nudi širok spektar sadržaja – uključujući podzemni parking, dečija igrališta, rekreativne zone, kao i maloprodajne i ugostiteljske prostore u prizemlju, koji doprinose ukupnoj funkcionalnosti i živosti zajednice.

Glavni ciljevi
of Google Ads
kampanja:

Trag banovo

Svest:

- Izgraditi prepoznatljivost brenda koji se pozicionira kao pouzdan i inovativan lider na tržištu nekretnina.

– Obezbediti široku vidljivost projekta kako bi se stvorila svest o novom brendu na tržištu nekretnina.

– Privući pažnju publike na karakteristične osobine projekta, ističući inovacije i jedinstvene kvalitete koje ga izdvajaju.

Generisanje kvalitetnih leadova:

– Implementirati strategije koje će povećati broj potencijalnih klijenata zainteresovanih za projekat.

– Fokusirati se na generisanje kvalitetnih leadova kroz ciljane i precizno definisane kampanje.

– Verifikacija leadova – U saradnji sa klijentom uspostavili smo sveobuhvatan skup kriterijuma za kvalifikaciju leadova.

Strategija Google oglasa
& Implementacija
  • Detaljna analiza ključnih reči za pretraživačku kampanju:

    Lokalno tržište: Fokusirati pretraživačku kampanju na ključne reči povezane sa prodajom stanova i novim projektima u Banovom Brdu i okolnim naseljima.

    Dijaspora: Usmeriti pažnju posebne pretraživačke kampanje na ključne reči vezane za nove projekte u Beogradu i prodaju stanova u Beogradu, ciljajući našu dijasporu koja živi u Austriji, Nemačkoj i Švajcarskoj.

  • Segmentacija publike za display kampanje

    Iskoristiti Google In-Market publiku zainteresovanu za nekretnine, kao i publiku zainteresovanu za prodaju luksuznih stanova, u kombinaciji sa baner oglasima na najposećenijim veb-sajtovima i portalima.

  • Remarketing kampanja

    Ciljati korisnike koji su posetili sajt u poslednjih 180 i 360 dana sa ciljem da ih pretvorimo u potencijalne klijente. Ciljanje ova dva vremenska perioda omogućava nam da prilagodimo remarketing strategiju u zavisnosti od svežine i angažovanosti korisnika, čime optimizujemo šanse za konverziju.

  • Analiza konkurencije

    Analizirati strategije konkurenata i identifikovati naše ključne prednosti.

Djak and The Spot

Rezultati koji donose uspeh: Studije slučaja Google Ads kampanja koje su pokrenule uspeh u nekretninama

  • 2770

    Potencijalnih klijenata

  • 3.88 %

    Stopa konverzije

  • 5.26

    CPA

  • 0.10

    Prosečna cena po kliku

Način rada:

Precizno ciljanje i segmentacija tržišta su glavni ciljevi strategije, koja je pažljivo kreirana da maksimizira relevantnost oglasa i poveća stopu konverzije.

Kroz implementaciju konverzija kao što su preuzimanja PDF-a, klikovi na poziv i slanje upita, uspešno smo uspostavili sveobuhvatan metod praćenja važnih korisničkih interakcija.

Zbog toga algoritam sada može da razume naše ciljeve i fokusira svoje napore na pronalaženje potencijalnih klijenata. Kroz implementiranu analitičku infrastrukturu, možemo postići sveobuhvatno i kvalitetno praćenje podataka.

Sada možemo precizno upravljati i konfigurisati tagove za praćenje konverzija i drugih važnih interakcija zahvaljujući ovom alatu, što garantuje tačne podatke ključne za optimizaciju kampanja i analizu učinka.

BeoCar Shop