Beo-Car je renomirana kompanija, koja posluje od 1994. godine i specijalizuje se za prodaju auto-delova, guma, akumulatora i auto-opreme za putnička i komercijalna vozila.
Pored prodaje, Beo-Car nudi ugradnju i servisiranje vozila u svom auto-centru. U poslednjih sedam godina, Beo-Car se posebno fokusirao na online prodaju guma, takmičeći se na tržištu sa brojnim konkurentima.
Povećanje saobraćaja na sajtu
Povećanje online prodaje
Smanjenje troška po konverziji (CPA)
Napomena: U 2023. godini budžet za Google oglašavanje povećan je za 20% u odnosu na 2022. godinu. Ovo povećanje je pažljivo planirano i realizovano kroz predstavljanje strategije performansi klijentu.
Poseban fokus na zimske gume, sa sezonalnošću od 15. septembra do 15. decembra.
Detaljna analiza ključnih reči i proizvoda za sezonu.
Istraživanje strategija konkurenata i identifikacija naših snaga i prilika.
Kreiranje kampanja na Google Ads platformi i skaliranje budžeta.
Postavljanje oglasa putem pretraživačke mreže, display mreže i YouTube-a.
Kreiranje oglasa u tekstualnom i multimedijalnom formatu za pomenute kanale.
Kampanja fokusirana na automatizaciju i mašinsko učenje za postizanje maksimalnih performansi kampanja.
Povećanje broja posetilaca
Povećanje broja poseta
Povećanje broja narudžbina
Smanjenje troška po konverziji (CPA)
Pre nego što su svi ovi procesi mogli da funkcionišu, bilo je neophodno tehnički unaprediti nalog implementacijom konverzija „kupovina“ sa vrednostima transakcija i ID-evima transakcija za bolje praćenje unutar Google Ads-a.
Ovo je omogućilo algoritmu da razume naše ciljeve i optimizuje performanse pronalazeći korisnike bliže odluci o kupovini, učeći od onih koji su već izvršili kupovinu i analizirajući njihovo ponašanje. Ukratko, koristili smo istorijske podatke u svoju korist.
Za implementaciju smo koristili Google Tag Manager (GTM). Nakon toga, sprovedena je detaljna analiza ključnih reči i konkurenata, a struktura kampanja kreirana je u skladu sa nalazima iz analize.
Na kraju, nakon što je sve pripremljeno, pokrenuli smo Google Ads kampanje i skalirali ih u skladu sa ciljevima i performansama.