Beo Car Logo

Studija slučaja:
Uspeh Beo-Cara
uz Google Ads

Seo Beo Car Seo Beo Car

Beo-Car je renomirana kompanija, koja posluje od 1994. godine i specijalizuje se za prodaju auto-delova, guma, akumulatora i auto-opreme za putnička i komercijalna vozila.

Pored prodaje, Beo-Car nudi ugradnju i servisiranje vozila u svom auto-centru. U poslednjih sedam godina, Beo-Car se posebno fokusirao na online prodaju guma, takmičeći se na tržištu sa brojnim konkurentima.

Glavni ciljevi
of Google Ads
kampanja:

Trag guma

Povećanje saobraćaja na sajtu

Povećanje online prodaje

Smanjenje troška po konverziji (CPA)

Napomena: U 2023. godini budžet za Google oglašavanje povećan je za 20% u odnosu na 2022. godinu. Ovo povećanje je pažljivo planirano i realizovano kroz predstavljanje strategije performansi klijentu.

Google Ads Strategy

Implementacija
  • Postavljanje kampanja

    Kreiranje kampanja na Google Ads platformi i skaliranje budžeta.

  • Distribucija oglasa

    Postavljanje oglasa putem pretraživačke mreže, display mreže i YouTube-a.

  • Priprema oglasa

    Kreiranje oglasa u tekstualnom i multimedijalnom formatu za pomenute kanale.

  • Performance Max kampanja

    Kampanja fokusirana na automatizaciju i mašinsko učenje za postizanje maksimalnih performansi kampanja.

Beocar

Ciljali smo široko i koristili pametno licitiranje sa ciljem maksimizacije konverzija i njihove vrednosti, obarajući rekorde u prihodima putem Google oglasa.

  • 64 %

    Povećanje broja posetilaca

  • 57 %

    Povećanje broja poseta

  • 266 %

    Povećanje broja narudžbina

  • 64 %

    Smanjenje troška po konverziji (CPA)

Način rada:

Pre nego što su svi ovi procesi mogli da funkcionišu, bilo je neophodno tehnički unaprediti nalog implementacijom konverzija „kupovina“ sa vrednostima transakcija i ID-evima transakcija za bolje praćenje unutar Google Ads-a.

Ovo je omogućilo algoritmu da razume naše ciljeve i optimizuje performanse pronalazeći korisnike bliže odluci o kupovini, učeći od onih koji su već izvršili kupovinu i analizirajući njihovo ponašanje. Ukratko, koristili smo istorijske podatke u svoju korist.

Za implementaciju smo koristili Google Tag Manager (GTM). Nakon toga, sprovedena je detaljna analiza ključnih reči i konkurenata, a struktura kampanja kreirana je u skladu sa nalazima iz analize.

Na kraju, nakon što je sve pripremljeno, pokrenuli smo Google Ads kampanje i skalirali ih u skladu sa ciljevima i performansama.

BeoCar Shop