Google Ads nudi mogućnosti koje vam omogućavaju precizno definisanje ciljeva i postizanje rezultata. Milioni ljudi svakodnevno vide Display oglase, pružajući vašem brendu visoku vidljivost i prepoznatljivost.
Iskoristite moć Google pretrage za rast vašeg poslovanja. Uz milione pretraga na Google-u svakog dana, Search oglasi omogućavaju vašem brendu da se istakne kada potencijalni kupci traže proizvode i usluge, približavajući ih vašoj ponudi.
Kao Google Premier Partner, naša agencija je prepoznata po postizanju izvanrednih rezultata i ispunjavanju najviših standarda koje postavlja Google. Ovaj status je potvrda naše stručnosti i garantuje da su vaše kampanje u rukama sertifikovanih profesionalaca posvećenih maksimizaciji vašeg uspeha. Sarađujte sa nama kako biste iskoristili jedinstvene uvide i najnovije alate i resurse koje nudi Google.
Iskoristite našu stručnost u optimizaciji konverzija kako bismo vam pomogli da prevaziđete tržišne izazove i značajno povećate ROI. Zajedno možemo transformisati vaš eCommerce sajt u moćan generator prihoda.
Procena trenutnih marketinških perfomans aktivnosti kako bi se identifikovali nedostaci, prilike i oblasti za unapređenje.
Razvijanje prilagođenog plana sa jasnim ciljevima, uvidima u ciljnu publiku i konkretnim koracima za postizanje rezultata.
Sprovođenje strategije kroz pokretanje kampanja, kreiranje sadržaja i postavljanje potrebnih uslova i parametera u okviru platformi za oglašavanje.
Kontinuirano praćenje performansi, usavršavanje strategija i donošenje odluka na osnovu podataka kako bi se maksimizovali rezultati.
Pružanje jasnih i transparentnih uvida u performanse kampanje, sa ključnim metrikama i preporukama za dalju akciju.
Kako smo pomogli Beo-Caru da poveća online narudžbine za 367% i smanji troškove konverzije za 63.94%.
Šta je Google oglašavanje?
Oglašavanje putem platforme Google Ads je nesumnjivo najpoželjniji i najisplativiji oblik oglašavanja za svaku kompaniju. Suština leži u promociji kompanije na Google pretraživaču za ključne reči relevantne za njenu oblast delovanja, čime se ciljaju isključivo osobe zainteresovane za određenu temu ili kategoriju proizvoda. Performanse svake kampanje mogu se precizno meriti kako bi se utvrdilo da li su potrebne prilagodbe, što gotovo eliminiše mogućnost "bacanja novca" na oglase—što je česta pojava kod drugih marketinških platformi.
Šta je konverzija?
Konverzija predstavlja željenu akciju koju preduzme krajnji korisnik. To može uključivati kupovinu (u slučaju online prodavnice), telefonski poziv, preuzimanje promotivnog materijala, gledanje određenog video sadržaja i slično.
Koji je optimalan budžet za oglašavanje?
Na ovo pitanje ne postoji definitivan odgovor. Sve zavisi od klijenta i njegovih mogućnosti. Ne postoji minimalni zahtev za potrošnju, a oglašivači imaju potpunu kontrolu nad svojim budžetom—svaki oglas se može pauzirati ili mu se budžet prilagoditi. U praksi, to znači da Google troši tačno onoliko koliko oglašivač dozvoli ili postavi.
Kako Google izračunava trošak?
Postoji nekoliko metoda, a oglašivač bira onu koja mu najviše odgovara za svaki oglas. Jedna od najčešćih metoda je cena po kliku (CPC), što znači da se određeni iznos, obično u centima, naplaćuje svaki put kada neko klikne na oglas i poseti sajt. Druga metoda je cena za hiljadu prikaza (CPM), koja je najčešća i najefikasnija za jačanje svesti o brendu. Takođe postoji opcija plaćanja samo za konverzije, kao što su kupovine proizvoda ili poslati upiti. Oglašivač definiše šta predstavlja konverziju u svakom konkretnom slučaju.
Da li Google Ads prikazuje oglase samo na Google pretrazi?
Ne! Platforma Google Ads omogućava i oglašavanje putem banera ili video oglasa na YouTube-u, Gmail-u i milionima partnerskih sajtova. Svi ugledni sajtovi su Google partneri jer im to donosi benefite, zbog čega se Google oglasi pojavljuju na 95% najposećenijih web stranica.