Brend Legend World Wide je više od dve decenije sinonim dobrog kvaliteta i modernog dizajna. Svoje kolekcije plasira kroz tri pravca: casual, business & fashion, dok neguje jednostavnost u stilu i načinu odevanja. Od 2017. godine, Legend World Wide započinje novi koncept: zadržava prepoznatljiv kvalitet, a kreira savremen i vanvremenski dizajn; neguje tradiciju, ali prati trendove.
Rebrendiranje je zahtevalo novi pristup u digitalnom predstavljanju i oglašavanju. Obraćanje mlađoj ciljnoj grupi i promovisanje online kupovine bili su glavni ciljevi nove strategije.
Prvobitna publika od 25 do 65 godina, zamenjena je mlađom od 18 do 45 godina. Neformalna i neposredna komunikacija, modernija vizuelna rešenja, kao i kreativne kampanje koje idu u korak sa svetskim trendovima, postale su novi obrazac digitalnog oglašavanja. Pored toga, fokus je na saradnji sa influenserima, kao i Instagram platforma.
U svrhu rasta poseta ka web shop-u, kao i prometa na istom, većina kampanja je za cilj imala link klikove, umesto dotadašnje interakcije. Takođe, 70-80% budžeta je preusmereno na akcije.
Posete | Konverzije | |
---|---|---|
2017 vs 2018 | 0% | 33% |
2018 vs 2019 | 33% | 74% |
Takva strategija je u 2019. godini dovela do smanjenja plaćenog engagement-a (-45%), ali i maksimalnog povećanja link klikova ka sajtu (140%).
Engagement | Website traffic | |
---|---|---|
2018 vs 2019 | -45% | 140% |
Rebrendiranje i promena stragetije digitalnog nastupa, kao rezultat imali su povećanje prihoda za 33% u 2018, i čak 74% u 2019. godini.