Od klasičnog
do urbanog brenda koji prati digitalne trendove.

Izazov

Modernizacija brenda na svim kanalima oglašavanja, uz konstantno praćenje online trendova i vođenje digitalnih kampanji koje za krajnji cilj imaju porast broja poseta i kupovina sa društvenih mreža ka online shop-u.

Rešenje

Kreiranje digitalnih kampanja koje targetiraju mlađu i srednju populaciju, a za glavni cilj imaju posete ka sajtu. Usklađivanje komunikacionog tona sa ciljnom grupom i plasiranim sadržajem.

Brend Legend World Wide je više od dve decenije sinonim dobrog kvaliteta i modernog dizajna. Svoje kolekcije plasira kroz tri pravca: casual, business & fashion, dok neguje jednostavnost u stilu i načinu odevanja. Od 2017. godine, Legend World Wide započinje novi koncept: zadržava prepoznatljiv kvalitet, a kreira savremen i vanvremenski dizajn; neguje tradiciju, ali prati trendove.

Rebrendiranje je zahtevalo novi pristup u digitalnom predstavljanju i oglašavanju. Obraćanje mlađoj ciljnoj grupi i promovisanje online kupovine bili su glavni ciljevi nove strategije.

Prvobitna publika od 25 do 65 godina, zamenjena je mlađom od 18 do 45 godina. Neformalna i neposredna komunikacija, modernija vizuelna rešenja, kao i kreativne kampanje koje idu u korak sa svetskim trendovima, postale su novi obrazac digitalnog oglašavanja. Pored toga, fokus je na saradnji sa influenserima, kao i Instagram platforma.

U svrhu rasta poseta ka web shop-u, kao i prometa na istom, većina kampanja je za cilj imala link klikove, umesto dotadašnje interakcije. Takođe, 70-80% budžeta je preusmereno na akcije.

Posete Konverzije
2017 vs 2018 0% 33%
2018 vs 2019 33% 74%

Takva strategija je u 2019. godini dovela do smanjenja plaćenog engagement-a (-45%), ali i maksimalnog povećanja link klikova ka sajtu (140%).

Engagement Website traffic
2018 vs 2019 -45% 140%

Rebrendiranje i promena stragetije digitalnog nastupa, kao rezultat imali su povećanje prihoda za 33% u 2018, i čak 74% u 2019. godini.

Analizirani rezultati pokazuju da je adekvatno prilagođavanje marketinške strategije, precizno utvrđivanje odgovarajućih ciljnih grupa brenda, kao i sticanje uvida u potrebe, želje i preferencije potrošača dovelo do značajnog broja porasta poseta online shop-u i povećanju prihoda od prodaje.

DOĐI

Ružićeva 2
Beograd

ZOVI

+381 11 4155 150
+381 65 88 60 801

PIŠI

office@smartweb.rs