5 RAZLOGA DA BUDETE ONLINE

15 Mar 2017

Zdravo i dobro došli u digitalno doba. Ako razmišljate da nam se pridružite, imamo dobre vesti za vas – nikad nije kasno! Koji god bili razlozi zašto do sada niste razmišljali o digitalnog strategiji za vaš posao ili kompaniju, počnite što pre. Daćemo vam 5 glavnih razloga zašto bi svaki posao trebalo da bude prisutan online.

“Bilo da prodajete cipele, popravljate zube ili imate Fortune 500 kompaniju, postoji savršena strategija za vaše online prisustvo na internetu”

Olakšajte vašim mušterijama i klijentima da vas pronađu. Bilo da izaberete korporativni sajt, društvenu mrežu, online shop ili neki drugi način da prezentujete vaš posao ljudima na internetu, jedna stvar je jasna – ljudi istražuju na internetu. Čak i kada čujemo za posao, kompaniju ili brend preko nekoga, mi odemo kod kuće i odradimo naše malo istraživanje na internetu. Zašto onda ne bismo svima olakšali? Budite u centru pažnje. Kao što je jedna mudra osoba jednom rekla: Ako nešto nije na internetu, onda ne postoji.

Razmećite se sa onim što imate. Online prodavnica, Facebook album ili Instagram feed odličan su način da pokažete svoje proizvode. Ljudi vole da posećuju mesta o kojima imaju prethodna saznanja, a u većini slučajeva, budimo iskreni, plašimo se nepoznatog. Učinite da vaš posao ili kompanija budu poznati, prepoznatljivi i pristupačniji služeći se određenim online trikovima.

Sagradite krug fanova i mušterija koji će biti neuništiv. Koja je prva reč u društvenim medijima? Društveni! Ovi kanali se grade da bi se spojili, povećali i inspirisali ljude da stupe u kontakt. Ne postoji razlika ni kada se radi o poslovnim stranama i profilima. Fanovi će vam se obraćati za savet, za pomoć i da bi vam rekli sve što vole (ili ne vole) o vašem poslu ili kompaniji. Ne mrzite hejtere – oni takođe mogu biti dobar način da unapredite vašu strategiju (oni mogu da vam ukažu na propuste i probleme koje možete lako rešiti).

Učinite da vaš marketinški trud bude lakši i transparentniji. Svet digitalnih kampanja je otvoren i slobodan svet – svako se može pridružiti, svako može učiti i svako može pratiti. Možda će vam biti potreban specijalista koji će vam pomoći u vašoj kampanji, ali vi sami možete pratiti rezultat. Za razliku od OOH kampanja koje ne možete meriti, trud u online marketingu (ili manjak istog) je lako uvideti.

Suzbijte troškove. Ovo je šlag na ovoj digitalno poboljšanoj torti – biti online je mnogo pristupačnije za vaš posao. Naravno, vi možete platiti više za dobar sajt ili online prodavnicu – ali na duge staze, vaši troškovi biće manji (i vidljiviji). Plaćanje rente, računi, održavanje… ovo ne postoji, čak ni u dubinama mreže. Uz pomoć odgovarajućeg tima, online shop biće povetarac u poređenju sa tajfunom troškova posedovanja prodavnice.

Koji su vaši razlozi da vaš biznis bude prisutan online? Podelite ih sa nama u komentarima.

 

Jelena Jovanović, MSc

Social Media Executive

Share: Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on Google+Share on LinkedIn

DOĐI

Bulevar kneza Aleksandra Karađorđevića 20
Beograd

ZOVI

+381 65 88 60 801

PIŠI

office@smartweb.rs