SEO OPTIMIZACIJA

SEO I KREIRANJE SADRŽAJA

Svi se utrkuju da istaknu koliko je važna optimizacija sadržaja za pretraživače, posebno na portalima koji se bave prodajom ili finansiraju marketingom, ali ono što se često zaboravlja jeste da rangiranje sajta na pretraživačima uglavnom zavisi od samog sadržaja na sajtu a ne od “trikova” programera.

Upravo zbog toga mi kreiranje sadržaja smatramo optimizacijom, a opravdanost ovog pristupa dokazuju odlične pozicije naših klijenata na Google-u.

Pored kreiranja SEO-friendly sadržaja upotrebljavamo i sve “white hat” tehnike optimizacije sa ciljem da se svaki naš klijent nađe na prvoj strani Google-a, gde se inače završava 86% svih pretraga na internetu.

STALNO PRAĆENJE SEO POZICIJE

Za klijente koji se odluče za stalnu saradnju, tj. ažuriranje i kontinuirani razvoj sajta radimo na stalnom poboljšavanju pozicije;

Sajt se konstantno analizira kako bi se ispravili propusti u unosima koje vrše zaposleni u kompaniji klijenta;

Prate se aktivnosti konkurencije kako bi sajt klijenta nadmašio po pitanju optimizacije sajtove konkurencije;

Pozicija za ključne termine se konstantno poboljšava korišćenjem naprednih alata koji analiziraju druge aktere na tržištu.